021-22232907

اطلاعیه سامانه HIX

اطلاعیه سامانه HIX

۱ ) طرح ارسال نسخ آنلاین به سازمان غذا و دارو ( HIX ) برای داروخانه های سراسر کشور اجباری است و کلیه داروخانه ها موظف هستند که به این سامانه متصل شوند.

۲ ) لازم به ذکر است که داروخانه هایی که کد HIX نداشته باشند امکان ارسال نسخ به این سازمان را نخواهند داشت. نکته قابل توجه این است که در صورت عدم ارسال نسخ آنلاین، پروانه الکترونیکی داروخانه لغو شده و تا زمان برقراری به این سامانه امکان دریافت پروانه الکترونیک وجود ندارد.

۳ ) در صورت تمایل به ایجاد امکان اتصال به HIX ، توجه به این نکته ضروری است که باید ورژن نرم افزار .Net باشد و کاربران که از نرم افزار داروخانه تحت  access  استفاده می کنند امکان اتصال به این سیستم را نخواهند داشت.

۴ ) جهت ارسال نسخ آنلاین به سازمان غذا و دارو لازم است اطلاعات ثبت شده در سایت سازمان غذا و دارو  نیز در نرم افزار وارد شود. لذا باید اطلاعات خود را به صورت دقیق در نرم افزار داروخانه درج نمایید.

۵ ) شرکت سلاک طب جهت ارائه خدمات و اتصال به سامانه ارسال نسخ آنلاین یا  HIX از هیچ داروخانه ای مبلغی دریافت نخواهد کرد و در صورت داشتن پشتیبانی، راه اندازی این سامانه رایگان می باشد. 

 

برای راه اندازی سامانه HIX  مراحل ذیل را طی کنید:

  1. دریافت کد HIX   داروخانه  از سامانه پروانه الکترونیکی
  2. ارسال کد و مشخصات داروخانه به شرکت سلاک طب
  3. تماس کارشناسان شرکت با داروخانه ها و به روزرسانی نرم افزار توسط شرکت و انتقال اطلاعات مربوط به داروخانه به سامانه HIX
  4. اقدام به ارسال نسخ الکترونیکی
  5. ارسال کد و مشخصات داروخانه به شرکت سلاک طب
  6. تماس کارشناسان شرکت با داروخانه ها و به روزرسانی نرم افزار توسط شرکت و انتقال اطلاعات مربوط به داروخانه به سامانه HIX
  7. اقدام به ارسال نسخ

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

مقالات مرتبط

اخبار
کنگره پیشگیری و درمان چاقی

کنگره پیشگیری و درمان چاقی

پیاده سازی سامانه پرونده الکترونیک سلامت ایران

پیاده سازی سامانه پرونده الکترونیک سلامت ایران

مهار استرس در یک دقیقه

مهار استرس در یک دقیقه

ما را دنبال کنید

دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر

دریافت مشاوره رایگان