021-22232907
17 مارس 2019

برترین اصول رژیم لاغری

دسته بندی : اخبار پزشکی

نرم افزار رژیم درمانی حوزه‌ای در پزشکی است که توسط متخصص تغذیه انجام می‌شود. حفظ اصول علمی در ارائه یک برنامه رژیم لاغری برای افرادی که قصد کاهش وزن داشته از سوی یک نرم افزار نرم افزار رژیم درمانی انجام می‌گیرد. نرم افزار رژیم درمانی سلاک طب یکی از برترین نرم افزارها در این حوزه است که انواع مختلف برنامه‌ها مثل رژیم لاغری، رژیم بارداری، رژیم برای بیماران و … را با در نظر گرفتن همه نیازها ارائه می‌دهد.

رژیم لاغری در انواع برنامه‌های نرم افزار رژیم درمانی از پرطرفدارترین‌هاست. امروزه که مردم عادت به خوردن غذاهای فست‌فود(غذاهای فوری)، رستورانی، با موارد نگه‌دارنده و … دارند دچار چاقی بیش از حد شده‌اند. چاقی از اعتمادبه‌نفس افراد کاسته و مانع انجام خیلی از امور شخصی می‌شود. رژیم لاغری صحیح که بر طبق اصول تغذیه و نرم افزار رژیم درمانی مناسب باشد، افراد چاق را می‌تواند درمان نماید.

بسیاری از راهه‌ای تبلیغات و بازاریابی که در بازار رژیم لاغری وجود دارد افراد را بیمار کرده و برای سلامتی مضر است. این مدل رژیم لاغری که روزانه یک کیلوگرم وزن کم کنید یا در یک هفته به وزن ایده‌آل خود برسید بر خلاف قوانین نرم افزار رژیم درمانی و علم تغذیه می‌باشد.

نرم افزار رژیم درمانی

راه‌های صحیح و اصولی در یک برنامه رژیم درمانی

در این مطلب موارد ساده  اما مهمی را برای یک رژیم لاغری اصولی که بر طبق قوانین علم تغذیه و نرم افزار رژیم درمانی باشد را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

به طور کلی یکی از روش‌های مناسب در رژیم لاغری که بر اساس برنامه نرم افزار رژیم درمانی صحیح تهیه شده این است که تعداد وعده‌های غذایی را افزایش داده و از حجم آن‌ها کم کنیم. این راهکار برای کسانی هم که به وزن ایده‌آل خود رسیده‌اند مفید و مؤثر است. کم کردن حجم غذا در رژیم لاغری و افزایش وعده‌های غذایی یکی از اصول مناسب برنامه‌های نرم افزار رژیم درمانی است. با این روش سوخت‌وساز بدن بالا می‌رود و در نتیجه کالری بیشتری از دست خواهید داد. در نظر داشته باشید که در این بخش از برنامه نرم افزار رژیم درمانی برای رژیم لاغری در هر وعده از خوراکی‌های کم‌کالری مثل هویج، کرفس، خیار و … استفاده نمایید. کسانی که در حال اجرای رژیم لاغری بر اساس اصول تغذیه و نرم افزار رژیم درمانی هستند باید کالری کمتری نسبت به فرد عادی دریافت کنند و یا میزان کالری که از غذاهای مختلف می‌گیرند را با فعالیت‌های ورزشی بسوزانند. برای دانستن همه چیز درباره نرم افزار رژیم درمانی خوب میتوانید به این مقاله مراجعه کنید.

خوردن صبحانه یکی از راه‌هایی است که سوخت‌وساز بدن را بالا می‌برد. وعده صبحانه را در نرم افزار رژیم درمانی خود برای رژیم لاغری به هیچ عنوان حذف نکنید. نکات کمک رسان برنامه رژیمی در این مقاله گفته شده است. توصیه های اشتباه رژیم لاغری در این مقاله ذکر شده است.

نحوه درست برنامه رژیمی در نرم افزار رژیم درمانی

برای اینکه در حین اجرای برنامه رژِم درمانی خود آب بدن از دست نرود، روزانه بین ۸ تا ۱۰ لیوان آب بنوشید. برخی از رژیم لاغری که برنامه صحیح ندارند و فقط می‌خواهند در مدت زمان کمی وزن بدن را کاهش دهند به جای کاستن از چربی از آب بدن کم می‌شود. در این نوع برنامه که اصولی نبوده و نرم افزار رژیم درمانی به شمار نمی‌آید وزن به دلیل از دست دادن آب بدن کم می‌شود. به همین دلیل برای رسیدن به تناسب‌اندام عجله جایز نیست. همچنین اگر قبل از هر وعده غذایی اصلی و میان وعده آب بنوشید و چند دقیقه بعد شروع به خوردن کنید تأثیر زیادی در رژیم لاغری خود داشته‌اید. این کار باعث می‌شود جلوی گرسنگی گرفته شده و بدن کالری کمتری در اجرای رژیم لاغری و بر طبق قوانین نرم افزار رژیم درمانی طلب کند.

حتماً سهم خود را از هر وعده غذایی یا میان وعده در بشقاب مخصوص ریخته و سپس میل کنید. این راهکار در برنامه نرم افزار رژیم درمانی برای رژیم لاغری باعث می‌شود که زیاده‌روی نکنید. به طور مثال اگر قصد خوردن مقداری کره بادام‌زمینی برای میان وعده را دارید در بسته‌بندی خودش شروع به خوردن نکنید. مقداری را در ظرفی برای خود جداگانه قرار دهید. به مرور زمان ظرف‌هایی که سهم غذایی خود را در آن می‌گذارید کوچک‌تر کنید تا این کارهای به ظاهر ساده مکمل برنامه نرم افزار رژیم درمانی و رژیم لاغری شما شود. رژیم درمانی برای زندگی سالم نیز میباشد.

در هیچ جایی از علم تغذیه گرسنگی در برنامه‌های نرم افزار رژیم درمانی برای رژیم لاغری قرار نمی‌گیرد. سالادی پر از سبزیجات تازی و یا سوپی کم‌کالری و سالم بهترین انتخاب برای رفع گرسنگی بیش‌ازاندازه در برنامه نرم افزار رژیم درمانی صحیح می‌باشد. در نظر داشته باشید اگر گرسنگی بیش‌ازحد به خود بدهید مطمئناً بدن مقاومت خود را از دست داده و به پرخوری خواهد افتاد.

نرم افزار رژیم درمانی سلاک طب

اصول یک برنامه رژیمی خوب

هرگز در اجرای برنامه رژیم لاغری طبق اصول و قوانین نرم افزار رژیم درمانی و تغذیه در هنگام کار با تلفن هوشمند، کامپیوتر، لپ‌تاپ، تلویزیون و … غذا نخورید. خوردن غذا با دادن تمام توجه به هر آنچه می‌خورید و صرف وقت لازم برای وعده‌های غذایی باعث می‌شود مغز و ذهن نیز سیر شده و به شما هشدار گرسنگی ندهند. غذای خود را آرام خورده و از هر میزانی که هست لذت ببرید. لقمه‌ها و قاشق کوچک داشته باشید تا زمان غذا خوردن افزایش یافته و اجرای رژیم لاغری با تبعیت از قوانین علم تغذیه و نرم افزار رژیم درمانی به درستی اجرا گردد. همچنین غذای خود را با شتاب نجوید. عمل جویدن را آهسته و بیشتر نمایید. این کار به هضم غذا و دستگاه گوارش نیز علاوه بر نرم افزار رژیم درمانی و رژیم لاغری کمک می‌کند.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
مهار استرس در یک دقیقه

مهار استرس در یک دقیقه

نکات مهم رژیمی برای زندگی سالم

نکات مهم رژیمی برای زندگی سالم

امکان ارسال آنلاین نسخ بیمه

امکان ارسال آنلاین نسخ بیمه

ما را دنبال کنید

دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر

دریافت مشاوره رایگان